اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

جمع آوری 110 هزار قطعه تجهیزات ماهواره و تهدید نیروی انتظامی

                                                                         

مدیرکل مبارزه با مفاسد اجتماعی نیروی انتظامی ، با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در ارتباط با جمع آوری تجهیزات ماهواره ای گفت: بررسی ها نشان می دهد استفاده از آنتن های ماهواره موجب فرار دختران و بدحجابی در جامعه می شود.
 سردار احمد روزبهانی مدیرکل مبارزه با مفاسد اجتماعی نیروی انتظامی ، روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت : پس از اجرای گسترده طرح جمع آوری آنتن های ماهواره ، تنها 5 درصد از آنتن ها در مجتمع های مسکونی و سایر آنتن ها از سوی خود شهروندان جمع آوری شده اند.
 

دختران فراری

سردار روزبهانی افزود: درپی دستگیری اعضای باندها و اعتراف آنها به جرایم ارتکابی ، تحقیقات جامعی از سوی نیروی انتظامی در قالب تیمهای کارشناسی انجام گرفت و مشخص شد به دلیل استفاده از آنتن های ماهواره بیشترین آسیب به خانواده ها وارد می شود و پدیده هایی همچون فرار دختران ، بدحجابی و خشونت از پارامترهایی هستند که با تماشای شبکه های ماهواره ای ارتباط دارند. مدیرکل مبارزه با مفاسد نیروی انتظامی افزود: یکی از وظیفه های ذاتی پلیس ، حفظ و حراست از امنیت اخلاقی شهروندان است و به تاسی از این موضوع و پس از کسب مجوز قضایی ماموران نیروی انتظامی کار جمع آوری را آغاز کرده اند. روزبهانی افزود: پیش از این ، پلیس اقدام به جمع آوری آنتن های ماهواره کرده بود اما این فعالیت خیلی گسترده نبود.
 

ارائه فرم

وی در پاسخ پرسش یکی از خبرنگاران که چرا نیروی انتظامی بدون اطلاع قبلی برای جمع آوری ماهواره ها اقدام کرده است ، افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در 23 بهمن سال 1373 ، ورود ، تولید ، نصب و نگهداری از تجهیزات ماهواره ای ممنوع است و پس از آن که فعالیت گسترده نیروی انتظامی برای جمع آوری این تجهیزات آغاز شد ، فرم هایی از طریق کلانتری ها در اختیار مدیران مجتمع ها قرار گرفت و براین اساس ، پلیس پیش از هر اقدامی نسبت به جمع آوری تجهیزات ماهواره هشدار داد.
 

ماهواره ، وسیله ایجاد ناامنی اخلاقی در جامعه

مدیرکل مبارزه با مفاسد نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: در 5 ماه گذشته ، حدود 110 هزار قطعه تجهیزات ماهواره ای از مجتمع های مسکونی و باندهای فعال در این ارتباط کشف شده که در مقایسه با سال گذشته ، 2 برابر افزایش کشف داشته ایم.
وی اضافه کرد: براساس تحقیقات ، در حال حاضر کمتر از 50 درصد مردم از تجهیزات ماهواره ای استفاده می کنند و همان گونه که اشاره شد ، آنتن های ماهواره از وسایل ایجاد ناامنی اخلاقی در جامعه هستند.
 

زنان خیابانی

مدیرکل مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا درباره جمع آوری زنان خیابانی گفت : نیروی انتظامی ضابط قوه قضاییه است و وظیفه دارد با هر نوع جرم مشهود برخورد کند که در این ارتباط ، بحث زنان خیابانی از مواردی است که ماموران با آن برخورد می کنند. نیروی انتظامی موظف به مشخص کردن حجاب شرعی نیست و پلیس ، دستگاه عفت سنج در اختیار ندارد که بتواند عفت زنان را در خیابان بسنجد بلکه در این میان ملاک نحوه پوشش زنان است که تعیین کننده خواهد بود. وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران مبنی بر این که در حال حاضر با وجود جمع آوری تجهیزات ماهواره ای ، برخی تجهیزات پیشرفته در بازار وجود دارد که قابل مشاهده نیستند و نیروی انتظامی در این ارتباط چگونه عمل خواهد کرد ، گفت : ما تنها ضابط قوه قضاییه هستیم و اگر به وظیفه خود عمل نکنیم ، مورد پیگرد قرار می گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد