اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

چند خبر داغ!

                                                                        

                   و 

          ابی

ابی و تپش بر سر کنسرت با هم در گیر شدند.ظاهرا در تاریخ ۲۶ همین ماه میلادی قرار بود شبکه تپش کنسرتی در دبی با نام ابی و قراردادی سوری برگزار کند که ابی به دلیل اینکه به قول معروف روحش از این قرار داد مطلع نبود با شبکه جام جم و کنسرتی با سپیده و کامران و هومن قرارداد بست و همین موضوع باعث در گیری ابی و تپش و مناظره ایندو در تلویزیونهای جام جم و طپش شد.

********************************************************************************

 سرانجام پس از چندین آزمایش مختلف بر روی ماهواره جدید هاتبرد8 ، این ماهواره با پخش 20 فرکانس انتقالی از ماهواره هاتبرد3 کار خود را آغاز کرد. همانطور که قبلا به اطلاع شما رساندیم این فرکانس ها عبارتند از: 12111- 12128- 12145- 12169- 12188- 12207- 12226- 12245- 12265- 12284- 12303- 12322- 12341 – 12360 – 12380 – 12399- 12418- 12437- 12460و 12476
انتقال این بیست فرکانس به هاتبرد 8 در تقویت سیگنال آنها تاثیر چشمگیری داشته است، فرکانس رادیو-تلویزیون صدای آمریکا و همچنین شبکه Tapesh3 Time مشمول این تغییرات هستند.
هاتبرد8 بزودی فرکانس های هاتبرد2 را نیز روی ایر خواهد برد و بدین ترتیب کاملا جایگزین هاتبرد2 و3 می شود. منتظر خبرهای بعدی در این زمینه باشید.

 


********************************************************************************

                             همانطور که قبلا گفته بودم هاتبرد 8 روز 1 اکتبر به مدار 13 درجه اضافه شد ولی از اونجایی که تاخیر در کمپانیه یوتلست یه چیز عادیه! این ماهواره از امروز شروع به کار کرد.
در حال حاظر در حال انتقال فرکانسهای هاتبرد 2و3 بر روی این ماهواره هستن و روزهای آینده شاید هم ساعاتی دیگر باید شاهد کانالهای جدید نیز روی این ماهواره باشیم .

پکیج زیبای کانال ست هم که قرار بود ا اکتبر به تی پی اس اضافه بشه و ما ببینیمش چند روز دیگه ( حداکثر تا آخر اکتبر ) به ماهواره هاتبرد اضافه میشه. البته احتمالش هست بر روی ماهواره آسترا نیز پخش بشن.
اما خبر ناراحت کننده اینه که احتمالا این پکیج از سیستم هک نشده سکا 2 استفاده خواهد کرد که در صورت انجام این کار ما پکیج تی پی اس رو هم از دست خواهیم داد.
البته میشه امیدوار بود با انجام این کار هکرها به سکا 2 حمله کنن و این وسط پکیج سیفرا هم قربانی شه. بهر حال باید منتظر روزهای آینده بود تا ببینیم چه اتفاقی میفته
اصل اخبار بالا ار آی اس ان و بهزاد عزیز   

*******************************************************************************

                                                          

مهران ع.ش مدیر آی پی ان اعلام کرد که  بزودی فرکانس شبکه خود را تغییر خواهد داد وبه فرکانسهای قوی هاتبرد۷ کوچ خواهد کرد .وی اعلام کرد به دلیل اینکه فقط با کمپانی بریتیش تله کام کار میکند منتظر است تا این شرکت جایی برای وی در هاتبرد۷ باز کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد