اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

شبکه حرفه ای و آزاد زمانه

شبکه تلویزیونی زمانه بزودی کار خود را در ماهواره هاتبرد آغاز خواهد کرد.مدیر این شبکه اعلام کرد:

شبکه تلویزیون فارسی زبان زمانه با ارائه برنامه های 24 ساعته جذاب تلویزیونی شامل فیلم, سریال, موزیک ویدئو, مسابقه, مصاحبه, اخبار جوانان و دهها برنامه متنوع دیگر, از طریق اینترنت و نیز توسط ماهواره با هدف ایجاد محیطی سرشار از دوستی و محبت و آرامش بین جوانان ایرانی در کشورهای مختلف جهان, خدمات خود را آغاز نموده است.

 اهداف شبکه فارسی زبان زمانه  

اگر چه در زمانه اخبار و گزارشات سیاسی زیادی پخش خواهد شد ولی زمانه به هیچوجه وارد جناح بندیهای سیاسی نخواهد شد و صرفا به وظیفه اصلی خود که پاسخگویی به نیازهای روز جوانان ایرانی در سرتاسر دنیاست عمل خواهد کرد.

تلویزیون زمانه با پشتیبانی یکی از بزرگترین شبکه های خبری جهان، پخش فوری آخرین اخبار و خلاصه ای از بهترین گلچین های خبری جهان را در راستای اطلاع رسانی به نسل جوان، در دستور کار خود قرار داده است.

سریالهای خانوادگی، پلیسی و تخیلی، تولید جدیدترین سریالهای ایرانی با آخرین تکنولوژیها. جذاب ترین سریالهای ایرانی و خارجی به زبان فارسی برای اولین بار در شبکه تلویزیونی زمانه به نمایش در می آیند.

پخش روزانه یک فیلم  ایرانی و خارجی به صورت دوبله شده و برگزاری فستیوال فیلم زمانه در کشورهای مختلف جهان از اولویت های اصلی در شبکه ماهواره ای زمانه می باشد که به صورت آنلاین نیز دریافت میشوند.

 

پخش مصاحبه و مسابقه های جذاب با بازیگران، خوانندگان، سیاستمداران، اساتید و متفکران برتر جهان، و پخش مستقیم مناظره های بین ادیان و گروههای سیاسی، در شبکه تلویزیونی بین المللی زمانه

فرکانس این شبکه عبارت است از:

Satellite- Hotbird6, Location – 13 degree East, Frequency 11,556 Polarization Horizontal, FEC: 3/4

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد