اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

news about angelina & pamela

پاملا اندرسون برای بار سوم ازدواجش را جشن گرفت

پاملا اندرسون و کید راک با برگزاری مراسم ازدواجشان در نشویل برای بار سوم در ظرف 3 هفته گذشته ازدواج خود را جشن گرفتند.
راک که نام واقعی او " رابرت ریتچی " می باشد با اندرسون هنرپیشه سابق فیلم " بی واتچ "اولین بار در قایقی تفریحی در ساحل فرانسه ازدواج کرد و برای بار دوم در دتوریت او را به عقد خود درآورد.
این عروس و داماد در مراسم ازدواج خود لباس های سفید به تن داشتند و ریتچی یک لباس آستین حلقه ای را به عنوان لباس دامادی خود انتخاب کرده بود.
بعد از اتمام مهمانی ریتچی به روی سن رفت و ترانه " خانه ای محبوب در آلاباما " را اجرا کرد.
سخنگوی ریتچی گفت :" تمام طرفداران و دوستان ریتچی در این مراسم حضور داشتند و به همه بسیار خوش گذشت
******************************************************************************************************************************
آنجلیا جولی به براد پیت رو دست زد!

آنجلیا جولی به براد پیت گفت که تصمیم ندارد زن خانه باشد و قصد دارد با فرزندانش برای سفر به آفریقا برود و او را در خانه تنها بگذارد.
جولی ، هنرپیشه " مهاجم معبد " که به تازگی شیلوه دختر خونیش از براد پیت را به دنیا آورده دوست دارد فرزندانش خارج از هیاهوی هالیوود برزگ شوند و دنیا را همانطور که در واقع است ببینند.
جولی گفت :" من دوست دارم فرزندانم را بار دیگر به آفریقا ببرم. من پیش از شروع کار جدیدم چند روزی فرصت دارم و دوست دارم فرصت کم مادر بودنم را به دور از براد با فرزندانم صرف کنم."
یکی از دوستان صمیمی جولی به روزنامه انگلیسی " اخبار یک شنبه " گفت :" اگر براد می خواهد خانواده اش را حفظ کند باید بداند که چگونه با آنجلیا رفتار کند.


" جولی مانند زنان خانه دار دیگر نیست و دوست دارد فرزندانش شهروند تمام دنیا باشند و چندین زبان را به راحتی صحبت کنند.
" او از اینکه فرزندانش در محیط فاسد هالیوود رشد کنند بی زار است زیرا باید ستارگانی را ملاقات کنند که در مغزشان به جز شهرت چیز دیگری نمی گذرد

******************************************************************************************************************************

شبکه ماهواره ای نیلی

این شبکه که یک کانال تفریحی و البته بیشتر تجاری است و توسط املاک نیلی و آقای حبیب مدیریت این شرکت در دوبی پایه ریزی شده بزودی درماهواره هاتبرد برنامه های خود را آغاز خواهد کرد.

 

این شرکت که در مدتی کوتاه به یکی از معروفترین و معتبرترین شرکتهای املاک دوبی تبدیل شد هم اکنون مشغول ضبط برنامه های خود و آماده کردن استودیوی خود می باشد.

این شبکه از ماه اکتبر افتتاح خواهد شد.منتظر فرکانس این کانال باشید.

weekly update from hotbird

در آپدیت کانالهای هات برد این هفته تعداد ۲ کانال که تا حدی احتمالا قابل دیدن هستند به چشم خورد.اول شبکه نجات که احتمالا فارسی زبان و با برنامه های مسیحی میباشد.و دوم شبکه آذربایجان که به زبان ترکی برنامه های خود را پخش میکند.


فرکانس این کانالها عبارتند از:


۱۱۲۹۶ 11566


هوریزنتال هوریزنتال


۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰


منتظر آپدیت بهترین کانالهای باقی ماهواره ها باشید...

توضیحات طلایی درمورد نحوه برخورد با ماهواره

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: پلیس با حکم قضایی به مشاعات کلیه منازلی که تجهیزات ماهواره آنها آشکار باشد، ورود پیدا می‌کندبه گزارش ایسنا، سردار مرتضی طلایی که عصر امروز در جریان یک نشست خبری با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کرد، افزود: بر این اساس ‌ماموران پلیس ابتدا از مدیر، هیأت مدیره ساختمان و یا ساکنین، درخواست می‌کنند نسبت به تحویل تجهیزات ماهواره وارد عمل شوند و در غیر این صورت وارد مشاعات منازل که شامل پشت بامها می‌شود، شده و تجهیزات ماهواره را جمع‌آوری می‌کنندوی با تاکید بر این که ماموران پلیس به هیچ وجه به داخل واحد‌های مسکونی وارد نمی‌شوند، تصریح کرد: ماموران پلیس خودسرانه، کاری انجام نمی‌دهند، از این رو با اخذ دستور قضایی وارد منازل می‌شوندسردار طلایی اضافه کرد: جمع‌آوری دیش‌های ماهواره، موضوعی نبوده که مربوط به امروز باشد و در استمرار پیگیری‌های گذشته پلیس در برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از ماهواره استفرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این که در صورتی که ساکنین منازل و یا هیأت مدیره‌ها در اجرای قانون با ضابطان همکاری نکنند، مراتب با تشکیل پرونده به مقام قضایی اطلاع داده می‌شود، ادامه داد: در این صورت، ماموران با اخذ دستور قضایی، خود به ساختمان ورود پیدا کرده و نسبت به جمع‌آوری تنها گیرنده‌ها اقدام می‌کنندوی جمع‌آوری ماهواره‌ها را از وظایف ذاتی پلیس در راستای برخورد با جرایم آشکار عنوان کرد و از شهروندان تهرانی درخواست کرد که خود نسبت به جمع‌آوری تجهیزات آشکار ماهواره اقدام کنند، پیش از آنکه عوامل پلیس وارد عمل شوندسردار طلایی در عین حال خاطرنشان کرد: گروههای ویژه‌ای برای جمع‌آوری ماهواره‌ ایجاد نشده اما تیمی که اقدام به اجرای این قانون می‌کند، آموزش‌های لازم را دیده و توسط فرماندهی توجیه شده‌اندوی افزود: پلیس همواره درصدد است تا وظایف ذاتی خود را با نگاه فرهنگی انجام دهد و البته نه این که کار فرهنگی انجام دهیمسردار طلایی با تاکید بر این که پلیس به حریم خصوصی افراد وارد نمی‌شود، گفت: شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی، مراتب را با مرکز نظارت همگانی ناجا (197) در میان بگذارندفرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد:‌ پلیس بر حسب ضرورت و با توجه به فراوانی ماهواره که قبح آن در جامعه شکسته شده، وارد عمل شده است.

 

هات برد۸

12111-12149- 12169-12188-12207-12226-12245-12265-12284-12303-12322- 12341-12360-12380-12399-12418-12437-12460-12476 ...با ترانسپوندر ۲۷۵۰۰ .....

بله این اعداد و ارقام مربوط به هات برد ۸ میباشد که کمتر از یک هفته از پرتاب آن به فضا نمیگذرد.

البته این فرکانسها هم اکنون بر روی رسیورهای شما موجود است منتها به زودی زود با اکتیو شدن هاتبرد ۸ این فرکانسها تا حد قابل توجهی قویتر شده و احتمالا پارازیت بر روی کانالها بی اثر.

به امید آن روز......

آی.پی.ان

تلویزیون I.P.N  که همیشه به کارهای خارق العاده مشهور است اینبار نیز برای دست و پا کردن 4 تا بیننده دست به اقدام غریبی زده که در تاریخ رسانه های خارج از کشور کمتر دیده شده.

تلویزیون i.p.n در چند روز گذشته اقدام به آگهی شبکه بسیار معروف!!!!! Mn tv یا مهاجر انگلیس را کرده و اعلام کرده که حسن آقای آرپناهی از دوستان بسیار نزدیک وی یعنی مهران عبدشاه میباشد و برای پرومود کردن این کانال از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

جالب اینکه چندی پیش هم در افتتاح شبکه هما تبلیغ این کانال را انجام داده بود و گفته بود که آقای ژاپه یوسفی هم از دوستان نزدیک وی است و از سیاستهای این کانال دفاع کرده بود....

مهران خواننده نه چندان موفق که با فحاشی به هنرمندان و صاحبان رسانه های سیاسی وغیر سیاسی بسیار مشهور است اینبار هم برای بار دیگر هویت .......

خود را نشان داد.

برای طرفداران این شبکه شخصا متاسفم......

 

با سپاس از سایت ISN .....