اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

در پس پرده کوچ حسینی شومن سیمای ضرغامی

همه میدانیم که حرفه ای ها همیشه بدنبال موقعیت بهتر مشهوریت بیشتر و همینطور درآمد بیشتر هستند.بخاطر همین زمانی که خبر از انتخاب یک حرفه ای می شود همگی سعی میکنیم که با این انتخاب به شکلی دست و پنجه نرم کنیم و حتی ناخودآگاه (شاید )احسنت بگوییم.

بله حدود یک ماه گذشته خبری برای شما اعلام کردم در مورد یک بازیگر و بهتر بگویم یک شومن.کسی که بعد از انقلاب اولین شومن رسمی ایران در رسانه ها بود با تمام تقریبی مشخصات یک شومن(به نسبه شرایط فعلی ایران)                                                    .

خبر این بود که آقای حسینی که برنامه های طنز و شوهای تلویزیونی وی را در کنار احمد زاده خوش تیپ!!!و رفیعی بذله گو!!!اجرا میکرد به یکباره حقوق میلیونی خود را کنار گذاشته و به خارج از کشور کوچ کرده است.شایعات بسیاری یکهو فضای خبری رسانه ها و سایتهای اینترنتی را پر کرد ولی ماجرا طبق شنیده ها از این قرار بود.

حسینی پس از تسویه کامل با سیمای اسلامی به قبرس رفت.آنهم با خانواده.برادر حسینی که وی نیز در سیمای اسلامی مشغول فعالیت است به خبرنگار گفت که به علت اینکه تعدادی از فامیل همسر برادر وی در قبرس زندگی میکند وی نیز برای زندگی بهتر به قبرس رفته تا زندگی تازه ای را برای خانواده خود آغاز کند.

ولی پس از مدتی خبر رسید که وی به دبی رفته و خانه ای مدرن دست و پا کرده تا بیزنس یا بهتر بگویم شو بیزنس جدیدی اینبار در آنسوی آبها دست و پا کند.

در پی آمدن حسینی شبکه های ماهواره ای زیادی برای آمدن وی به این تی وی ها دست و پا زدند.از جمله آنها حمید شبخیز بود.چون آمدن حسینی دقیقا همزمان با شروع افتتاح ITN2 بود که ظاهرا ح.شبخیز پیشنهاد همکاری و دادن مدیریت این شبکه جدید را به وی داده بود که ظاهرا از لحاظ مالی و همچنین موقعیت داخلی حسینی جواب منفی بود.چو.ن ظاهرا حسینی در داخل ایران دفتری دارد که این دفتر همچنان باز  و مشغول فعالیت است.پس شما پیدا کنید پرتغال فروش را.....

پس از چند شبکه نوبت به nili group رسید .چراکه این گروه املاک و مدیر عرب ایرانی الاصل وی یعنی آقای حبیب از موفقیت وی خبر دارد و حالا که (اتفاقا)...هم وی مشغول زدن یک شبکه تلویزیونی یعنی nili tv   است و حسینی هم (اتفاقا)...از ایران خارج و بدنبال درآمد بیش از درآمد قراردادهای میلیونی سیمای اسلامی است پیشنهاد مدیریت این شبکه را به حسینی داد و حسینی هم بی چون و چرا !!!پذیرفت.

هم اکنون حسینی و تیم nili tv مشغول آماده کردن این شبکه برای رفتن روی ایر در ماهواره هاتبرد هستند.

حال این انتخاب یک حرفه ایست.حسینی سکه شانس را بالا انداخته است.موفقیت با شکست وی بسته به چرخهایی است که این سکه میخورد.خدا بخیر کند...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد