اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

ادامه در گیری ابی و امیرقاسمی

                                            

اول میخواستم از نوشتن و پرداختن دوباره به موضوع درگیری ابی جام جم و امیرقاسمی و طپش عذر خواهی کنم.چون امیرقاسمی امشب حرفهایی زد که فکر میکنم حائز اهمیت باشد.

ع.امیر قاسمی در  برنامه امشب  ارتباط خود به موضوع خود با ابی خواننده شهیر پرداخت و با ارائه مدارکی اعلام کرد که ابی یا وی قرارداد کتبی با امضای معتبر ابی و مسعود جمالی و خانم محمودی ازکمپانی اوآسیس در دبی دارد که این مدرک خود بیانگر این است که ابی برای ۲ کنسرت در بین تاریخ ۱۰ اکتبر تا اوایل سال ۲۰۰۷ دارد و این قرار داد کاملا معتبر است.

 

 

همچنین وی به نامه ای که ازطرف دفتر هنری ابی به دست شبکه طپش رسیده بود اشاره کرد.خلاصه نامه به شرح زیر میباشد::::

این دفتر اعلام کرد که متاسفانه !کنسرتی که در تلویزیون طپش مدتی است در حال پخش است غیر واقعی است و به دلیل اینکه با ابی قراردادی امضا نشده !این کنسرت برگزار نخواهد شد و کنسرت بحرین ابی به قوت خود باقی است.همچنین از عمل تلویزیون طپش که کار غیر حرفه ای در مورد بیینندگان خود و طرفداران ابی انجام داده متاسف است.

 این متن نوشته مهشید همسر ابی و مدیر برنامه های وی است.

در اخر امیر قاسمی اعلام کرد به دلیل اینکه طبق مدارک مبلغ ۳۰۰۰۰ دلار را به حساب ابی در اسپانیا واریز کرده و ابی همچنان بر حرف خود اصرار میورزد وی حتی در صورت لزوم وکلای خود را به بحرین خواهد فرستاد تا با برچیدن این کنسرت از یک کلاه برداری بزرگ که از وی و طپش صورت گرفته پرده برداری کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
گفتار حق پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30

دوست محترم هیچکدام از عکس ها قابل مشاهده نیست چون آدرس عکس ها در درایو سی کامژیوتر شماست شما می بایست تصاویر را در سایتی های که مخصوص همین کارند آژلود کنید و سپس با قرار دادن آدرس لینک آن عکس در وبلاگ این تصاویر را در وبلاگتان قابل مشاهده کنید.

دوست عزیز.لطفا محل آپلود رو به من بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد