اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

دادگاهی به نام IPN....!!!

                                                           

در چند روز گذشته اگر به تلویزیونهای ماهواره ای فارسی یا بهتر بگم یکی از کم بییننده ترین آنها به نام ipn (international programming network) با مدیریت مهران عبد!!!شاه سری میزدید متوجه خود درگیری های جدید  مدیر این تلویزیون البته به یاری درگیر همیشگی تلویزیونهای 24 ساعته آقای شهرام اصلانی!!! با موجود نه چندان جدید رسانه های خارج و گاهی داخل کشور یعنی دکتر محمد علی اکبری!!! استاد بلامنازع فال و فکر خوانی و انرژی درمانی-دکتر اقتصاد و شعبده باز معروف اعصار پیش از تاریخ بودیم.

خوب این که بر همه آشکار است که مهران همیشه به دنبال  چند بییننده ای برای تی وی پر محتوای خود است و برای این مهم!!! از هیچ کوششی فروگذار نمیکند.از تهمت و افترا به خلق الله تا حرکات محیرالعقول که آوردن دکتر علی اکبری به تی وی  و کنار وی نشستن و اشک ریختن زارزار و تعریفات آن چنانی از علم خدادادی این بنده خدا...

بله این بار پس از مدتی طولانی که دکتر محترم را بزرگ کرد اینبار به محض اینکه دکتر علی اکبری با گروه نیلی و آقای حبیب قراردادی مبنی بر اجرای انرژی درمانی در دبی و اسپانسری املاک و مدیای نیلی امضا کرد و IPN آگهی از املاک نیلی نگرفت یکباره دل مهران برای مردم بیچاره!!!سوخت و به یاد پرده برداری از یک شیاد بزرگ یعنی دکتر ذکر شده افتاد.

بنابراین چهارشنبه شب ایران دادگاه معتبری به نام یک تیوی معتبر یعنی ipn  برقرار شد که رئیس و مدئی العموم این دادگاه مهران و شهرام هم در پس پرده و پشت دوربین نشسته که نکند خدای نا کرده حقی از مردم ساده دلی که دل به درمان دروغ این مرد خدانشناس که پولی هم به حساب این تیوی بی ادعا از این درمانهای میلیون دلاری نسیب علی اکبری شده ذایل نگردد.

در آن سو هم دکتر علی اکبری ساده دل پشت خط تلفن که با جوابهای دندان شکن!!!هزاران سوال جدید در ذهن ما بیینندگان تداعی کرد.

گزارش کوتاه این دادگاه را در روزی دیگر تقدیم خواهم کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:39

هم اکنون مهران عبدشاه به دلیل دست به یقه شدن با علی اکبری در دبی و گفتن به ایشان که می کشمت و وجود ۲ شاهد عینی از افرادی که در آن زمان در دفتر علی اکبری حضور داشتند به دادگاه دبی فراخوانده شده اند و ایشان یعنی مهران عبدشاه تا مشخص شدن حکم دادگاهشان در دبی ممنوع الخروج شده اند و نمی توانند به محل اقامت خود یعنی آمریکا برگردند. نمی دانم آن زمان که ایشان شروع به خراب کردن فردی که شاید گالیله دوم باشد کردند به فکر همچین روزی نبودند؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد