اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

تغییر نام آی تی ان ۲

شبکه آِی تی ان۲ (تایم) نام خود را به لایو تغییر داد. این تغییر نام به دلیل صحبت بعضی از شبکه ها مبنی بر استفاده از نام آنها و احساس مالکیت روی این نام انجام شد و به همین دلیل این نام از تایم به لایو تغییر کرد.

منتظر خبرهای داغ در روزهای آینده باشید.....

نظرات 1 + ارسال نظر
نرمن در ب در یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:43 http://sepid12ir.persianblog.com

سلام خوبی؟!...
راستش من تو گروپ itn عضو هستم...چند باری هم آمادگی خودمو برای همکاری با این گروه اعلام کردم ولی هیشکی محل نکرد ولی بازم میگم چون خودم این شبکه رو دوست دارم حال میکنم یه گروپ و یه وبلاگ توپ مخصوص itn بزنم البته همکار میخوام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد