اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

اخبار هنرمندان و رسانه های فارسی زبان

این وبلاگ شامل آخرین اخبار هنرمندان و رسانه های داخل و خارج کشور و سرگرمی های متنوع می باشد.

تلویزیون تایم

همانطور که میدانید بعد از گذشت ماهها از افتتاح تلویزیون ایران ۲ حمید شب خیز به فکر قوام بخشیدن به این شبکه افتاد و آن چیزی نبود جز آوردن یک گروه حرفه ای به جای گروه فعلی ایران۲.

پیشنهاد این فعالیت به ف.دلجو و ل.محقق مدیران فعلی تلویزیون تماشا(که هم اکنون تنها در آمریکا قابل دریافت است)داده شد.این تیم خانوادگی حرفه ای که سالیان متمادی در زمینه سینما و تلویزیون فعالیت داشته و چند سال پیش نلویزیونی به نام جنبش ایران را راه اندازی کرده بودند حدود ۶ ماه پیش با قبول تهیه یک فیلم هندی با بازیگری شاهرخ خان و آشوریا کار تلویزیون خود را کمرنگ کردند تا  پیشنهاد ح.شب خیز به آنها داده شد و این گروه(تماشا) هم اکنون آماده ارائه یک برنامه کاملا حرفه ای که شامل تاتر تلویزیونی شو های حرفه ای و ........میباشد هستند.

فرزان دلجو اسم پیشنهادی خود را تایم تی وی یا تلویزیون زمان نامید و حمید شب خیز هم این پبشنهاد را قبول کرد.دور از این موضوع که رقیب سالیان متمادی شب خیز یعنی ع.امیرقاسمی که شب خیز را خطری جدی برای خود میشمارد در برنامه خود اعلام کرد که از حمید شب خیز شکایت خواهد کرد به دلیل اینکه شبکه سوم به نوعی شکست خورده امیرقاسمی از پسوند تایم بهره برده و کسی حق ندارد این اسم را برای خود انتخاب کند.

جالب اینکه در دنیای رسانه ها هزاران شبکه با نام تایم وجود دارد که از تی تری تایم قدیمیترند و می توانند از میر قاسمی حتی شکایت کنند.

در نهایت حمید شبخیز اعلام کرد که با توجه به جنجال طپش وی حتی هیچ گونه علاقه ای به نام تایم برای این کانال نداشته و تنها انتخاب این نام نظر فرزان دلجو بوده که وی با کمال میل نظر دلجو را قبول کرده است.

این تلویزیون از اول آگوست روی ایر خواهد رفت و جایگزین ایران ۲ میشود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد